Share
Spis Czarów  Empty
 

 Spis Czarów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Admin
Liczba postów : 36
Join date : 29/09/2018
avatar
Admin
PisanieTemat: Spis Czarów    Spis Czarów  EmptySob Mar 02, 2019 5:06 pm

W tym dziale możemy zauważyć listę proponowanych ataków z następujących żywiołów:
- Żywioł Ognia
- Żywioł Wody
- Żywioł Ziemi
- Żywioł Powietrza
- Żywioł Błyskawicy
- Żywioł Roślin
- Żywioł Światła
- Żywioł Mroku
Naturalnie możliwe jest utworzenie własnej mocy, tylko trzeba zgłosić to w tym wątku „tu”. Osoby, które chciałyby mieć własny atak tylko dla siebie, musi to zgłosić w tamtym temacie z dopiskiem.


Żywioł Ognia

Nazwa: Kula Ognia
Opis Działania: Użytkownik tworzy w rękach kulę ognia i rzuca w przeciwnika.

Nazwa: Płonący Dotyk
Opis Działania: Użytkownik dotyka ręką wybraną część ciała osoby, wtedy można poczuć, że krew w organizmie zaczyna się ocieplać, a jak dłużej przetrzyma osoba czuje powolne przegrzanie ciała.

Nazwa: Ognisty Deszcz
Opis Działania: Użytkownik po wypowiedzeniu mocy z nieba spada ognisty deszcz, który potrafi do czterech osób wykonać obrażenia.

Nazwa: Przywołanie Żywioła Ognia
Opis Działania: Użytkownik przywołuje żywiołaka ognia, który zadaje obrażenia przeciwnikowi.

Nazwa: Odporność na Ogień
Opis Działania: Użytkownik, który kontroluje żywiołem ognia, nie posiada żadnych obrażeń cielesnych, bo jest odporny na swój żywioł.

Nazwa: Tarcza Ognista
Opis Działania: Użytkownik, który przywołuje Tarczę Ognia, chroni przed innymi mocami swojego przeciwnika.

Nazwa: Ognista Klatka
Opis Działania: Użytkownik, który przywołuje moc, potrafi zamknąć od 1 do 4 osób w ognistej klatce.

Nazwa: Ognista Fala
Opis Działania: Tworzy falę płomieni na swojej ręce, uderzając w swojego przeciwnika. (Taka fala może 1-4 osób uderzyć).

Nazwa: Burza ognia
Opis Działania: Wyrzuca ogniste kolumny gdzie jest przeciwnik. (Burza potrafi osaczyć od 1 do 4 osób)


Żywioł Wody

Nazwa: Przywołanie Żywiołaka Wody
Opis Działania: Osoba przywołuje żywiołaka wody, który atakuje swoimi atakami w wroga.

Nazwa: Ochrona przed Wodą
Opis Działania: Użytkownik, który kontroluje żywiołem wody, nie posiada żadnych obrażeń cielesnych, bo jest odporny na swój żywioł.

Nazwa: Deszcz
Opis Działania: Wyrzuca wodne kolumny gdzie stoi przeciwnik.


Nazwa: Fala
Opis Działania:  Tworzy falę wody na obydwu rękach, uderzając prosto w swojego przeciwnika.

Nazwa: Wodny Wir
Opis Działania: Po utworzeniu wodnego wiru za pomocą rąk, uderza prosto w swojego przeciwnika. A jeśli przeciwnik stoi bliżej zbiornika wody czy też morza to wir utworzony na wysokości klifu czy brzegu może porwać przeciwnika wciągając do wody zadając również obrażenia cielesne.

Nazwa: Wodne Ostrze
Opis Działania: Wodne ostrze formuje się z igieł wodnych w jedno duże ostrze, które potrafi zadać duże obrażenia przeciwnikowi.

Nazwa: Bicz Wodny
Opis Działania: Po wykonaniu bicza wodnego, można przeciwnika otoczyć nim dookoła jego ciała żeby nie wyswobodziła się z uścisku. Potrafi zadać duże obrażenia po uderzeniu.

Nazwa: Kula Wody
Opis Działania: Osoba tworzy w rękach kulę wody i rzuca w przeciwnika.


Żywioł Lodu

Nazwa: Tworzenie lawin
Opis Działania: Osoba przywołuje lawinę, która znajduje się niedaleko gór gdzie jest zasypana śniegiem. Po przywołaniu jej przeciwnik jest narażony na zasypanie, ale też na obrażenia.

Nazwa: Przywołanie Lodowego Golema
Opis Działania: Użytkownik przywołuje lodowego golema, który zadaje podczas walki duże obrażenia przeciwnikowi.

Nazwa: Lodowy Słup
Opis Działania: Wyrzuca po utworzeniu lodowego słupu, w kierunku gdzie stoi przeciwnik.

Nazwa: Zamarzanie
Opis Działania: Osoba po wypowiedzeniu słów potrafi podczasu chodu czy dotknięciem ręką zamrozić swojego przeciwnika.

Nazwa: Lodowa klatka
Opis Działania: Użytkownik, który przywołuje moc, potrafi zamknąć od 1 do 3 osób w lodowym krysztale.

Nazwa: Lodowa skorupa
Opis Działania: Użytkownik, który tworzy lodową skorupę dzięki temu może się uchronić przed obrażeniami swojego przeciwnika. A po skruszeniu skorupy to części kryształów lodu mogą zadać duże obrażenia.

Nazwa: Ochrona przed Lodem
Opis Działania: Użytkownik, który kontroluje żywiołem lodu, nie posiada żadnych obrażeń cielesnych, bo jest odporny na swój żywioł.

Nazwa: Wyssanie Ciepła
Opis Działania: Osoba w odpowiednim dystansie od przeciwnika, potrafi wyziębić jego ciało pobierając jego ciepło przez wyssanie. A ciepło u osoby, która kontroluje lodem przetwarza na energię.

Nazwa: Lodowa Włócznia
Opis Działania: Osoba formuje w rękach lodową włócznię, którą skierowuje w przeciwnika.


Żywioł Powietrza

Nazwa: Skrzydła Niebios
Opis Działania: Osoba po odbiciu z powierzchni pokazują się się powietrzne skrzydła, dzięki temu można użyć ataku mocy kierując na swojego przeciwnika.

Nazwa: Tarcza Powietrzna
Opis Działania: osoba przywołuje tarczę powietrza w rękach. Forma wygląda że otacza siebie i osobę towarzyszącą żeby obrażenia przeciwników się obronić.

Nazwa: Uderzenie Wiatru
Opis Działania: Osoba po wypowiedzeniu mocy uderza obydwoma rękami jakby popychał wiatr do przodu zadając swojego przeciwnikowi obrażenia.

Nazwa: Lewitacja
Opis Działania: Osoba potrafi lewitować za pomocą powietrza, żeby się przemieścić szybciej do konkretnego miejsca. Ta moc nie zadaje żadnych obrażeń.

Nazwa: Przywołanie Żywiołaka Powietrza
Opis Działania: Osoba przywołuje żywiołaka powietrza, który atakuje swoimi atakami we wroga.

Nazwa: Tworzenie cyklonów
Opis Działania: Osoba tworzy dwie rękami cyklon, którego można skierować w kierunku swojego przeciwnika zdzierając z powierzchni ziemi żeby upadł z średniej wysokości zadając obrażenia.

Nazwa: Tworzenie huraganów
Opis Działania: Osoba tworzy dwiema rękami huragan, który kieruje w dany kierunek gdzie stoi jego przeciwnik, żeby odepchnąć go do tyłu, uderzając o ziemię lub o konar drzewa o ile jest na terenie.

Nazwa: Ochrona przed Powietrzem
Opis Działania: Użytkownik, który kontroluje żywiołem powietrza, nie posiada żadnych obrażeń cielesnych, bo jest odporny na swój żywioł.

Nazwa: Kula Powietrza
Opis Działania: Osoba tworzy w rękach kulę powietrza i rzuca w przeciwnika.



Żywioł Błyskawicy

Nazwa: Błyskawiczna Furia
Opis Działania: Osoba przywołuje błyskawiczną falę, sprowadzając olbrzymi słup światła z niebios i porażając przeciwnika, znajdującego się w jego zasięgu, który w ciągu kilku sekund dozna poważnych poparzeń. Jeśli cel odskoczy, ale zostanie uprzednio trafiony, poparzenia na jego ciele nie znikną, za to będą miały bolesne skutki, co graniczy jego działania w dalszej walce. Promień wynosi 5m średnicy.

Nazwa: Deszcz Błyskawic
Opis Działania: Osoba przywołuje deszcz błyskawic z niebios ktore wyglądają jak igły spadające w dół trafiając w przeciwnika zadając poważne obrażenia wbijając w ciało.

Nazwa: Wściekły Piorun
Opis Działania: Osoba, która przywoła Piorun z nieba, zaczyna ręką lub palcem manipulować nim, a potem kieruje wściekły piorun na swojego przeciwnika paraliżując całe ciało, a potem odczuwa bolesne obrażenia.

Nazwa: Wybuch Błyskawic
Opis Działania: Osoba, która przywołuje rękoma błyskawicę to kieruje w przeciwnika. Następnie uderza w teren lub prosto w przeciwnika zadając mu poważne obrażenia.

Nazwa: Kule Grzmotów
Opis Działania: Osoba tworzy w rękach kulę grzmotów i rzuca trafiając w przeciwnika dając obrażenia poparzeń i bolesnych skutków.

Nazwa: Bicz błyskawicy
Opis Działania: Osoba przywołuje z niebios błyskawicę i formuje w kształcie bicza wtedy zaczyna nim uderzać w swojego przeciwnika zadając mu bolesne obrażenia.

Nazwa: Ochrona przed Błyskawicami
Opis Działania: Użytkownik, który kontroluje żywiołem błyskawic, nie posiada żadnych obrażeń cielesnych, bo jest odporny na swój żywioł.


Żywioł Ziemi

Nazwa: Kula węgla
Opis Działania: Osoba tworzy w rękach kulę węgla i rzuca w przeciwnika.

Nazwa: Tarcza kamienna
Opis Działania: Osoba po przywołaniu z ziemi dwiema rękami tworzę z kamienistej lub ziemnego terenu grubą tarczę kamienną, która ma chronić przed atakami przed mocami przeciwnika / przeciwników. Taka tarcza kamienna może pomieścić 1 do 3 osób.

Nazwa: Ziemne statuy
Opis Działania:  Osoba dwiema rękami tworzy na ziemi lub skalistym terenie wychodzące statuy w kierunku przeciwnika zadając mu poważne obrażenia, ale też zmylić go.

Nazwa: Trzęsienie Ziemi
Opis Działania: Osoba stojąc na terenie ziemnym lub skalistym dwiema rękami przywołuje trzesięnie ziemi, która ma za zadanie zdezorientować przeciwnika. Jeśli przeciwnik stoi na dolnej części klifu może zauważyć spadające kamienie gdzie on stoi.

Nazwa: Ochrona przed Ziemią
Opis Działania: Użytkownik, który kontroluje żywiołem ziemi, nie posiada żadnych obrażeń cielesnych, bo jest odporny na swój żywioł.

Nazwa: Uderzenie
Opis Działania: Osoba jedną ręką uderza w ziemię, że teren zaczyna pękać a przeciwnik opada na ziemię. Moc potrafi zadać bolesne i poważne obrażenia cielesne.

Nazwa: Ostrze Ziemi
Opis Działania: Osoba dwiema rękoma kształtuje ostrze ziemi tworząc jak twardy diament i kieruje w swojego przeciwnika.

Nazwa: Przywołanie żywiołaka Ziemi
Opis Działania: Osoba przywołuje żywiołaka ziemi, który atakuje swoimi atakami we wroga.


Żywioł Roślin

Nazwa: Ostre pnącza
Opis Działania: Osoba stojąc przy drzewach zaczyna manipulować korzeniami za pomocą ręki lub rąk. A potem pnącza obwiązują się wokół kończyn przeciwnika zadając ból i mocne obrażenia cielesne. Pnącza też mogą opleć całe ciało to zależy od długości korzeni.

Nazwa: Klatka Roślinna
Opis Działania: Osoba tworzy dwiema rękoma klatkę z korzeni lub pnączy, chcąc uwięzić swojego przeciwnika przed ucieczką.

Nazwa: Ostrze liścia / Ostre Płatki
Opis Działania: Osoba tworzy z pojedyńczych płatków w igły, a potem je łączy w jedno duże ostrze liściaste, żeby potem zadać cios swojemu przeciwnikowi.

Nazwa: Deszcz Liści
Opis Działania: Osoba stojąc przy drzewach unosi je jedną reką lub obydwoma rękami tworząc z liści ostre płatki tworząc na kształt igieł i uderza w swojego przeciwnika

Nazwa: Pyłkowy Sen
Opis Działania: Osoba używa mocy, żeby uspać swojego przeciwnika nie zadając żadnych obrażeń cielesnych.

Nazwa: Ochrona przed Roślinnością
Opis Działania: Użytkownik, który kontroluje żywiołem roślinności, nie posiada żadnych obrażeń cielesnych, bo jest odporny na swój żywioł.

Nazwa: Synthesis
Opis Działania: Osoba przykłada dwie ręce do osoby drugiej, wtedy zaczyna leczyć. Można zauważyć zielonkawą aurę na rękach osoby.

Żywioł Światła

Nazwa: Błysk
Opis Działania: Osoba przywołuje błysk żeby sparaliżować przeciwnika, chcąc na jakiś czas oślepić, dzięki temu jest możliwość ucieczki lub użycia kolejnej mocy chcąc pokonać go.

Nazwa: Oświetlenie
Opis Działania: Osoba przywołuje na jednej ręce światło, żeby oświetlić teren w którym się znajduje.

Nazwa: Rozproszenie Cieni
Opis Działania: Osoba przywołując światło na rękach, zaczyna rozproszać cienie na terenach gdzie przebywa mrok.

Nazwa: Przecięcia Światłem
Opis Działania: Użytkownik tworzy światło w kształcie pół księżyców coś jak sierp i uderza podwójnie w przeciwnika.

Nazwa: Kula Światła
Opis Działania: Osoba tworzy w rękach kulę światła i rzuca w swojego przeciwnika.

Nazwa: Wybuch Światła
Opis Działania: Osoba tworzy rękoma na kształt kuli, wtedy z dużą siłą uderza nią w ziemię w kierunku przeciwnika tworząc bardzo duży wybuch światła, na początku oślepiając go, a potem zadając mu bolesne skutki cielesne.

Nazwa: Uderzenie Światła
Opis Działania: Osoba po wypowiedzeniu mocy uderza obydwoma rękami jakby popychał światło do przodu zadając swojego przeciwnikowi obrażenia.

Nazwa: Ochrona przed Światłem
Opis Działania: Użytkownik, który kontroluje żywiołem światła, nie posiada żadnych obrażeń cielesnych, bo jest odporny na swój żywioł.



Żywioł Mroku:

1 Mroczny Wzrok

Niezwykle przydatna umiejętność, zwłaszcza dla postaci wybierających ciche rozwiązania. Jej aktywowanie umożliwia między innymi widzenie przeciwników przez ściany, co pozwala na zaplanowanie kolejnych kroków.

2. Poruszanie się między cieniami

Przydane szczególnie na wojowników Ninja, którzy dzięki tej zdolność z łatwością będę mogli ukryć się w mroku czy poruszać się bez wykrycia.

3. Mroczne Macki

Są to dwa przeogromne węży wyrastające z pleców, broń jest sama w sobie zabójcza jednak mało kto jest w stanie nad nimi zapanować. Często będzie mógł doświadczyć głosów w głowie a same węże by się żywić jedzą serca. Bez problemu mogą skrępować i udusić przeciwnika.

4. Mroczne bliźnię

Przywołujesz własny cień, który może odwracać uwagę strażników, dając ci czas na przebrnięcie obok posterunku. Kiedy rywale zadadzą odpowiednią ilość obrażeń przywołanej istocie, ta znika, a rywale wracają do swoich normalnych czynności.

5. Spacer cienia

Moc, dzięki której zamieniasz się w cień. Pozwala na pozostanie poza zasięgiem wzroku przeciwników, nawet przechodząc niedaleko nich. Doskonała do omijania strażników lub zakradania się za ich plecy. Jako cień możemy ogłuszać i zabijać wrogów.

6. Mroczne Ostrze

Dzięki temu można przywołać cień wokół siebie wtedy może ukształtować cierniste ostrze. Podczas formowania nie kaleczy właściciela.

7.  Deszcz Ostrzy

Deszcz Ostrzy, którymi można zaatakować swojego wroga lub przeciwnika, zranić ciało, dźgnąć, zagłębić się. Moc przestaje działać, jeśli osoba straci przytomność lub dopada go głód, wtedy ostrza znikają.

8. Cień Nietoperzy

w trakcie biegu jesteś w stanie zmienić się chmarę nietoperzy, która może przetransportować na większe odległości.

9. Ochrona przed Mrokiem
Powrót do góry Go down
 
Spis Czarów
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Mechanizm Treningów Czarów Mocy
» Spis Rang
» Spis Profesji
» Spis Zarezerwowanych Wyglądów

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
-
Skocz do: